Grill-premiär =)

I fredags var det jätte fint väder ute...
Jag å Carro satt en stund på min balkong....sen gick vi té Annica..hon bjöd oss på mat (kycklingsallad)... =)
Senare på kvällen satt jag,Carro å Cissi på min balkong..*igen*...å tog oss nån öl...
sen gick vi in å spela "Guitar Hero"...senare dök Martina,Grumer,Forsberg,Magda,Catrin,Robin,Ida,Tony,Krister mfl oxå in...
spela även ett sällskapspel som Catrin hade med sig, "Med andra ord" hette det... var hur kul som helst.. =) ..
Blev ganska trött så jag la mig tidigt...resten av gänget gick upp té Magda å fortsatte festa...

image19


På lördan var det ju inte så jätte fint väder som man hört att det skulle bli...
men det var ganska gött väder ute ändå (det regna ju inte iaf)... men det hade ju inte gjort nått om solen hade varit framme...
Var i vilket fall hem till Erika & Micke och grilla... Jonas,Petra å Mattias var oxå där...
Första grillningen för i år... =)
Spela krocket efter vi hade ätit.... =)
Senare på kvällen spela vi lite kort...Grumer,Tony å Krister kom oxå...
Gick inte så jätte bra, vann inget.. :P

image20




Sön, igår & idag har det varit fint väder...suttit ute på balkongen å solat lite...är hur varmt som helst på balkongen när solen är framme... *gött gött*....
Har varit mé Cissi té Sunne idag, hon var dit med sin katt som varit dålig, så de fick avliva den..  =(
Senare på dagen var jag med Jenny på en promenad, sen satte vi oss här på utsidan...
Hoppas det blir fint väder imorrn  oxå så man kan ta en promenad då oxå.. =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0