Härligt väder!!

Tja!!

Idag gick jag upp tidigt för en gång skull... Redan vid 7-tiden... därru... =)
Orsak..? Skulle upp å tvätta så klart... :P
Fanns inte så mycket tvättider lediga innan helgen, så jag fick ta tiden 7-12...
Men var färdig ganska tidigt ändå..redan vid 10...det är bra att det finns 3 maskiner i källaren, så det går fort.. =)
Vid 14-tiden var jag,Anna Persson, Erika & Jenny med bebisarna (Benjamin & Erik) ute å gick...tog en tur till centrum...där köpte vi oss glass...*mums*....
Har ju varit så varmt å gött ute idag...Riktigt vårväder.. =D
Sen när vi kom hem så gick vi upp té mig å drack lite kaffe....

                                                           image9

Annars har det inte hänt så mycket denna veckan...har städat lite... Å på måndan var det ju hockey...
Den gick ju dess vidare ingé bra...  =(
Ja,ja...nästa år blir det Guld!!   ;)





Kommentarer
Tina

Åhh vad gott med glass =p
Slank att ner ett glasspaket i kundvagnen på Ica förut =)

2008-04-04 @ 12:21:03
URL: http://IamTina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0