Tja!

                                          Tjipp Tjipp!!


Idag har jag varit å solat...det va gött d... =)
Senare under dagen var jag å Cissi hem té Annica & drack kaffe å tarja...
Efter det gick jag å Cissi hem té mig å kolla på en film å åt lite våfflor med grädde å sylt té...*mums*... :P

Har inte blivit helt klok på vädret idag iaf... först snö...sen börja det regna så snön försvann..
sen börja det snöa igen, sen regn,sen snö..osv....*pust*....
sist jag kolla var det snö på backen...men hoppas det försvinner imorrn... :P

Imorrn ska jag hem té Madde å hälsa på...var så länge sen jag såg henne nu...
Varit meningen att vi skulle ha träffats jätte många ggr, men det har inte blivit så ändå... :S
Men imorrn får det inte dyka upp nått hinder..!   :P

Nä nu ska jag strax sova...

Ha det gött!!


*Kraam*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0