Torsdag..

Idag har man hunnit med en hel del...
Börja å tvätta klockan 12...sen har jag städat lite i lägenheten...
Vid 14-tiden ringde Erika å undra om jag ville med en sväng ut å gå...så det blev jag..
Det var hon å Emma Ä med sina bebisar som va ute på en promenad... =)
Så kul å träffa Emma igen....har inte träffat henne sen okt-nov nån gång.. så jag har inte fått se hennes bebis än (som é snart 4 månader gammal).... vi tog en sväng ner till Statoil å köpte oss en glass... sen tog vi en liten omväg té Mösen så ungarna skulle få sova lite till...men Benjamin vakna å va hungrig, så vi gick upp té Jenny & Tjabo..där fick vi oss lite kaffe oxå... =)

  image17
  Erik & Isak

image18

Benjamin




Var hemma runt 17-tiden...sen kom mammsen,Jonas å Forsberg hit en sväng.. drack kaffe en gång till... :P


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Igår var jag Carro & Cissi ute på en promenad...
Var jätte fint väder, men när vi skulle börja gå så börja det regna..*typiskt*.... å solen försvann...
men när man väl kom hem då blev det hur fint som helst igen å nästan inga moln på himlen... *tack för den*... :P


Det ska bli fint väder på lör oxå sägs d.....*hoppas*...
Då kanske man kan ta å grilla här på utsidan... å spela lite kubb.... =)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0