Home...

Precis kommit hem från Martina.. Hon, jag å Magda har tagit det lugnt, tog nån öl bara å spelat lite Buzz.. Tina va snäll å bjöd på tacospaj som hon gjort.. den var jätte god!.. *Tack gumz*.. =)
Annars så har det gått i ett idag, gick upp strax efter 9 imorse.. städa lite sen kom Martina vid halv 12 tiden.. drack kaffe å tarja.. Började tvätta vid 12.. sen gick vi plus Magda å Helen bort té Cissi å hälsa på.. gav henne några presenter till lillan.. =)
Efter att jag kommit hem fortsatte jag å städa å nu på kvällen så var jag som sagt hem té Tina... =P




Kommentarer
kaka

Tinas tacopaj är mumsfillibabb :) kramz

2008-12-08 @ 10:00:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0