Midsommar

Denna veckan har gått fort.. har ju börjat på mitt nya sommarjobb.. har fortfarande en hel del att lära, men tycker det är kul.. =) ... jobbar ju 7-15.30 varje dag å klockan går riktigt fort oxå, så det är skönt...  =)

Midsommar har det ju varit nu oxå...
På kvällen var vi hem té Martina å Daniel på fest.. där var det en hel del folk... var så kul att Sofia & Jonas kom dit oxå... =)
var så längesen vi festa ilag nu... men det måste det bli mer av!!..té helgen kanske!?..  ;)





Igår blev det ganska lugnt...  satt på utsidan med Jenny, Tjabo, Erik, Cissi, Forsberg, Grumer å Jonas,de skulle grilla.. sen gick vi upp té Jenny å Tjabo å kolla på fotbollen...drack 3 öl, men blev så trött så jag gick hem efter att fotbollen va slut..
La mig på soffan å kolla på tv, men somna ganska fort, så där vakna jag tidigt imorse.. =P

Idag har jag varit hemma hos mor å far.. Stefan å Adrian va där oxå... =)




Kommentarer
Carolina

Så fint kort på dig o Adrian! =o) Puss

2008-06-23 @ 14:24:53
URL: http://moulooeverynews.blogg.se/
Fisan

Bra att du tog det bättre kortet på oss...haha... Du måste skicka dom andra korten till mej på mailen eller msn...kommer skratta ihjäl mej.. Synd att det inte vart nått igår...men mamsen skulle ju firas så..det kommer väl fler tåg!! Puss..love you..

2008-06-30 @ 00:00:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0