Måndag...

Då var det måndag igen...
Varit lite dålig på & uppdatera här dåra... :P

Under veckan som gått så har man ju följt hockeyn.. å det svänger verkligen...
i lör förlora ju Färjestad... satt hemma hos Jonas å kolla på matchen... men såg bara till klockan 20.00..
å då låg de under med 2-0... så jag,Tony å Magda gick hem té Roger å kolla på melodifestivalen istället...
Nån minut senare kom Carro oxå ner... Frölunda hade gjort ett mål till..så Carro tröttna oxå på hockeyn... (matchen sluta 4-0 till Frölunda)...
I melodifestivalen vann ju Charlotte-Hero... en bra låt... får hoppas det går bra i Eurovision.... =)
Efter melodifestivalen drog jag, Carro, Roger å Tolliner té Karlstad (Nöjes)... Johan Prestberg va snäll å körde oss.

På fredan var det lugnt...jag å Carro köpte oss mat å satt hemma hos mig å kolla på film...

Annars har det inte hänt så jätte mycket under veckan... har blivit en hel del Guitar Hero spelande mé Cissi...  =)
På torsdan var jag med henne té karlstad å hämta Jonas,Forsberg å Tony... de kom hem från en Ålandsresa...


Ikväll blir det ny match... Färjestad har 2 hemma matcher på raken... *Hejja Hejja*..   =)


  
                                                                 image6


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0