Söndag

Då var denna helgen över...


I fredags var jag ju hem té Susanna på fest, det var vi 2 å Elis.
Vid 23-tiden drog vi té Nöjesfabriken.... Hade jätte kul....
Hardcore Superstar var riktigt bra... =)
Fixa skjuts så jag tog mig hem på natten oxå... =)


image1image2image3



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Igår (lör) var jag, Cissi, Forsberg, Tony å Trompe hos Jonas å kolla på hockey
Färjestad - Brynäs.... Färjestad vann med 5-0 ...........   =)
På kvällen kolla jag, Cissi å Forsberg på tv å drack öl.
Senare kom Magdalena å Tjabo oxå...Vi gick vidare till Nisse.
Var ganska lugnt ändå igår för min del... idag har man gått upp tidigt å gjort en smörgåstårta åt Stefan (han fyller ju år imorrn).... Han skulle ha med sig den té Norge.....
Var väl bra att man fick göra nån nytta iaf... annars hade man väl legat på soffan hela dagen... :P

Ja ja.. ha d!!



//Kraam



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0