*Yes*

Kom hem för en timme sen... har varit i Mjönäs å sett på hockey...
Färjestad vann med 4-1 över Frölunda... *Jubla*....

Har inte hunnit göra så mycket förutom att packa lite grejer som jag ska ha med mig imorrn.
Ska nämligen till Susanna imorrn å festa... vi ska ut på Nöjesfabriken, där är Hardcore Superstar &
uppträder... ska bli kul... =)
Få se om man tar sig hem på natten, annars så sover jag över hos henne.
Ska iaf åka med min äldsta bror Stefan dit... han hade ärenden till Karlstad så..
men det blir nog ganska tidigt som vi åker & Sussa slutar ju inte förräns 16.30...
får försöka hålla kvar Stefan tills dess...annars vet jag inte va jag ska hitta på med...
Har ingen större lust å springa runt med min packning å öl-kasse i stan.... :P
Måste kolla ifall de har nån Gitarr té "Guitar Hero" (wii)...kanske att el-giganten säljer d... kul som fän det spelet juh...*Måste ha*... =)


*Hej svejs*  =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0