Gött väder..igen... =)

Tja!!

Igår var jag té arbetsförmedlingen (H-fors)... fick åka själv den här gången, Martina var dålig å orka inte bli med.. =S
Var där klockan 9...och fick åka hem strax efter 11....
Var in té mamms å papps med bilen jag lånat.... passa på å sitta en stund i solen...
Försökte ta några kort på min söta katt (som bor kvar hos mina föräldrar... han är mer en utekatt så det hade varit synd om han ifall jag skulle ha tagit med han till min lägenhet när jag flytta)...  =P

     

Idag har Sandra, Carolina & Cissi varit hit på kaffe... senare på kvällen tog jag å Carro en springtur.. ;P

Så gött att det blivit soligt å varmt igen... hoppas det fortsätter så nu!   ;)
Imorrn ska jag passa på å sola (om det blir fint väder)   8-)


Ha d!!

                                                  --------------->KRAM<-----------------


Kommentarer
Fia

Du kommer se ut som en neger snart så som du solar...hahaha... Vi får hoppas det fina vädret kommer tebaka,för nu ä dä allt jävligt tragiskt ute.. :( puss på mi töös

2008-06-16 @ 18:24:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0