Tjena!!

Dålig på att uppdatera..*igen*... men det har ju varit så gött väder ute de senaste dagarna, så man har ju inte varit så sugen på å sitta framför en dator..  =P
Har väl inte hänt så mycket heller för den delen... Jag, Annica, Cissi å Magda har legat på utsidan å stekt i solen.. så nu har man väl fått lite färg iaf... =)

Å på fredan så grilla vi på utsidan, blev några öl..och vi spela lite kubb oxå...
sen gick vi upp té Forsberg å sen vidare hem té Krister å festa...

       

   

På lördan blev det en snabb tur till Karlstad å sen hem till mina föräldrar å grilla..*igen*...  =)
Senare på kvällen kom Magda å Helen hem till mig..satt å tarja å kolla lite på hockeyn.. Sverige förlora ju dessvärre.. men men..  Helen åkte strax efter klockan 1 (skulle hämta folk i Karlstad)...
Jag å Magda gick upp en sväng té Jonas...där var Tjabo å Magnus...

 

Idag har det ju inte varit lika varmt ute som de andra dagarna.. men jag va hem té mina föräldrar ändå å låna gräsmattan (för å sola)...  =P
Gick så bra solen var framme, men var lite kallt när det blåste...
Sen när jag kom hem blev jag med Jenny, Erik, Jonas å Magnus ut och gå... de stod på utsidan å var på väg å gå när jag kom hem, så jag blev med dom... gött å röra lite på sig...  =P
Ska försöka bli lite mer sånt nu är det tänkt... imorrn ska jag, Annica å Cissi försöka oss på en springtur... var allt för länge sen man sprang nu, så det blir väl å springa lite å sen gå..... blir nog mest gåing skulle ja tro... *haha*..

Jaja... nu ska jag se lite på tv, sen blir det sova....
 
Ha d gött!!!   =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0