Nyklippt...

Idag har jag varit till Camilla (Cappuccino)  & klippt å färgat mig...
Klippte lugg.. det ni, var inte igår man hade.. har jag nog inte haft sen jag var liten typ...
Är ju svårt när man har självlockigt hår som mig, är så glad att plattången finns!  =P
Hoppas bara att man kan få behålla luggen platt om man ska gå ut & det är dåligt väder... tänker iaf ha några hårnålar med mig för säkerhetsskull.. =S
Annars är jag nöjd...(Tack Camilla!)....känns lite ovant bara.. =P .. men man vänjer sig väl.. ;)

Annars har det väl inte hänt så mycket idag.. Cissi & jag var iväg å handla lite mat förut, sen blev hon med hem té mig å drack kaffe..Jenny å lilla Erik kika in oxå... =)




Kommentarer
Carolina

Du blev jättefin gumman! =o)

2008-11-06 @ 10:14:25
Anonym

God damn vad snyggt d blev ;p

Vet att ni kommer hit snart men jag kunde inte hålla mej..hehe

2008-11-06 @ 14:44:04
fia

Åhh va fiint det blev....kul att du ville joina mej o tina :) puss

2008-11-06 @ 15:13:40
Anna

Tack så mycket my friends! =)

Love U!! <3

2008-11-07 @ 00:25:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0