Sovmorgon..

Idag sov jag läänge.. vakna inte förräns vid 13.. fick lite* panik kan jag lova... =P
Var bara å gå upp å göra sig iordning å sen dra té Arbetsförmedlingen.. så f*cking boring..
Ge mig ett jobb, så man slipper gå dit nått mer... !  =P
Åkte & hälsa på Martina.. fick lite kaffe å självklart fick man ju se deras nya "familjemedlem", vovven Tracy... så sööt!!  =D

När jag kom hem satte jag igång & städa.. é ju inte det roligaste, men sånt som måste göras... å inte hann jag klart heller.. får ta det sista imorrn när man ska upp å tvätta..
Kolla på en film nu på kvällen, "Over her dead body" hette den... den var helt OK...






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0