Övat..

..idag så har jag äntligen fått öva på den nya linjen.. =)
Kul å få se nått annat... körde vid Carros jobb oxå..hörde nån som knacka på
rutan å där inne stod hon å vinka...*hehe*... ;P
Får hoppas att ingen är borta från jobbet imorrn så jag kan få öva en dag té! =)

Efter jobbet var jag å CarroMjönäs på en springtur...tog den kortare banan
eftersom man inte har sprungit på väldigt länge (jag iaf.).. får mjukstarta lite.. ;)
Kom hem för en liten stund sen.. så nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag
slänga mig i soffan å bara ta det lugnt... é jag värd nu tycker ja!... ;)



Jag & Carro




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0