Tjejkväll.

Gårdagen var helt underbar.. chauffören (Kristoffer som var snäll
å ställde upp å körde oss) kom å hämta oss strax före 14..
Åkte hem direkt té Helen mé alla saker som vi hade med oss..
sen åkte vi in té stan å handla lite.. sen var vi té matstället "Blå"
å köpte oss mat som vi åt ute på deras uteservering, blev en kallrökt lax
med färskpotatis & 2 glas rött vin till..*gott*... sen begav vi oss hem té Helen
för å göra oss i ordning å sen börja festandet.. =)
Klockan 22.45 kom taxin som skulle köra oss té "Blue Moon Bar".
Hade en riktigt rolig kväll..får vi se té å göra om snart igen tjejer! ;)


Carro & Helen

Chauffören  =)

Jag & Cissi

Jenny, Cissi & Jag


Carro & Jag

Jag & en "P3-drink"  =)

Helen & en "P2-drink" =)

Carro & Mentor

Cissi & Jenny




Kommentarer
Carolina

Fel! Taxin kom redan 22.30... :-p Han va ju för tidig. :-/

2009-04-26 @ 21:32:42
URL: http://carolinatannestahl.blogg.se/
Anna

Jo jag vet, men vi åkte ungefär vid 22.45 ändå.. ;)

//Kraam

2009-04-26 @ 22:17:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0