Yesterday..

Igår var jag nästan ute hela dagen.. börja dagen mé att tvätta..
sen satte vi oss på balkongen å käka frukost..*mysigt*...
Sen efter att vi tvättat klart så åkte vi té Mjönäs å låna cyklarna igen..
Blev ungefär lika lång sträcka som i torsdags, men det räckte..var lite motvind, så
det gick inte lika lätt denna gången... =P
Sen åkte vi hem å laga mat.. å på kvällen tog jag med mig Cissi å Julia
på en promenad té centrum, hem té Stefan å Adrian... var väl upp där i 10 min,
sen blev jag med dom bort té Forsen å Hästskoholmen (Cissi å Julia gick hem)...
fika lite sen gick vi hem.. kom hem strax före 21.30..hade börjat bli aningen kallt ute
kan jag lova..








Kommentarer
fia

Va duktiga ni ä.. :)

2009-04-19 @ 17:08:14
Anna

Ja vesst är vi!

Haha.. =)

2009-04-19 @ 23:21:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0