Helgen..

I fredags var det lugnt.. tog nån öl å spela lite "Rock Band". =)
På lördan var jag hem té mamms å papps en sväng, de bjöd mig på mat..
Adrian var där oxå, kolla på när han spela Nintendo wii, senare byggde han å jag med lego..*hehe*..




Såg även lite av 1:a perioden av Färjestad matchen, men det var inte så mycket å se.. =P 
Så i pausen åkte jag hem å gjorde mig iordning, sen gick jag upp té Carro
där var även Sandra, Magda å Malin.
När alla var färdiga drog vi vidare té Jenny & Tjabo där det var fest.
Var en hel del folk där.. =)
*Kul förfest*  ;)
Sen drog vi té Parken..  =)
Blev även efterfest en sväng.. spela lite biljard m.m..
Igår var det lite segt, låg på soffan å glodde på tv i stort sett hela dagen.. =P








Kommentarer
Carolina

Ha, ha! Det syns inte ens att jag har strumpbyxor. Kanske va rätt färg ändå. ;-) Fint kortet va på dig o Cissi! :-)

2009-02-03 @ 09:40:34
URL: http://carolinatannestahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0