Hockey..

Ikväll ska jag se på hockey.. FBK - Hv71.. =)
Blir väl antagligen hemma hos Jonas...

Igår så jobba jag, sen åkte jag hem té Munket.. va upp té Jonas & åt semla +kaffe, som mamma å pappa
köpt å bjöd oss på.. =)
Sen gick jag hem té mig å kolla på filmen "Patrik 1,5" ... den var OK.. =)
Idag ska jag försöka göra så lite som möjligt känner jag..har så förbannat ont i fötterna,
beror nog på de tunga skorna jag har å springer i när jag jobbar..
vet inte va jag ska använda för nått, de är iaf vattentäta, men inte sköna å springa i trappor
i nö.. hade ju gympaskor förut, men då blev jag dyblöt rätt igenom pga snön.. =(
Kan inte det bli vår nu istället!! =P

Väntar på att Zize å Julia ska komma hit snart..då blir det kaffetajm.. =)




Kommentarer
Carolina

Åh, får jag låna den filmen!? =)

2009-02-26 @ 16:06:35
URL: http://carolinatannestahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0