Alå!

Idag har jag varit duktig å städat bort julen.. tog ungefär hela dagen å få ordning på allt.. sprang 3 vändor upp té vinden med alla julkartonger.. *puh*, det var jobbigt kan jag lova!.. =P
Fick bli en sen "middag" oxå, precis käkat..hade inte så mycket hemma i skåpen, så jag fick åka té centrum å inhandla lite efter att jag städat klart, passade på & panta alla burkar jag hade oxå (var en hel del..var ett tag sen jag panta sist.. =P .. )
Så nu har jag äntligen samvete å sätta mig här framför datorn...  =)
Annars blir det en lugn kväll framför tv:n blir nog té å se en film senare..




Kommentarer
fia

duktig kaka...

2009-01-13 @ 20:35:33
Carolina

Dags att byta adress på min länk hörrudu! =oP

2009-01-13 @ 22:03:06
URL: http://carolinatannestahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0