Maskis

Idag har det varit lite segt..vakna med huvudvärk imorse, men som tur var hitta jag en huvudvärkstablett i en väska.. brukar ju inte ha huvudvärk så ofta så tänker inte så mycket på att köpa sånt.. =P
Igår så var jag å Magda té Parken...vi börja kvällen med att spela "Rock Band" hemma hos mig...
Var bara vi två men hade skoj ändå.. ;)
I parken var det oxå sköj, va ju inte så jätte mycket folk ute tyvärr, men det har det inte varit de senaste åren heller.. *tråkigt*.. men de kanske skulle försöka sänka priset på inträdet...120:- är ju ganska dyrt när det bara är disco..!
Man är ju inte Joakim Von Anka i Januari direkt..efter jul å nyår lixom..! =P
Magda var utklädd té "Rödluvan" (vann hederspriset.. *Grattis*..)  =D ..
Och jag var utklädd té "Cowgirl"..fick låna kläderna av Magda i sista stund..tänkte inte på att det skulle vara denna helgen det var Maskis så hann inte köpa nått.. men tur att man har snälla vänner som hjälper till! ;)



                   


Kommentarer
fia

gud va fina ni va gumman...skitfina =) kraam

2009-01-11 @ 21:12:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0