Promenad..

Usch inatt hade jag svårt å somna... låg bara å vred å vände på mig i sängen.. sista gången jag titta på klockan var den 04.30.. *uj*.. jag som hade tänkt att jag skulle gå upp vid 9 imorse..men det var bara å glömma det.. gick upp vid 11.30 istället..men då har att klockan ring från å till sen 9 oxå.. =S

Har precis kommit hem nu, tog mig en promenad ner té centrum, solen sken ju så jag trodde det var mildare ute än det var (har ju ingen ute-termometer).. jaja det blev lite kallt åt öronen å snuvigt, men det känns gött efteråt nu.. =)
Gjorde mig en sväng té arbetsförmedl. oxå.. mindre roligt, men man har ju inte så mycket val, nu när jag inte vet om man får jobba mer lr inte..har iaf inte hört nått.. =(

Ikväll ska vi åka hem té mamms å papps, de skulle bjuda på lite mat å så blir det väl att vi stannar å ser på hockeyn, var längesen jag såg en match nu..*shame on me*.. =P
Jaja, hoppas FBK ser té å vinna nurå!  ;)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0