*Snark*

... Usch inatt orkade jag inte sova.. har nog sovit högst 1 timme.. slumra till ganska direkt efter att jag lagt mig, men sen vakna jag till å efter det gick det inte å somna om..låg bara å tvinna i sängen..och det dummaste man kan göra är ju å titta på klockan å räkna hur många timmar det är kvar tills man ska gå upp.. helt plötsligt va klockan 03.30.. 1timma å 30 min kvar tills väckarklockan skulle ringa.. fick en aning panik kan jag lova.. fundera en sväng om jag skulle gå upp..men jag låg kvar..när klockan blev 04.30 gav jag upp å klev ur sängen.. satte mig å kolla på tv en stund sen gjorde jag mig iordning... så himla typiskt när man äntligen ska få komma iväg å jobba så har man inte sovit en blund på natten.. men men blir väl så..har ju vänt totalt på dygnen när jag varit hemma.. det gick iallafall bra å jobba ändå.. =)
Men var bra sleten när jag kom hem.. åt lite sen gick jag å la mig å somna så gott.. =P

Ja idag har väl NCC varit hit å "fixat" fönstren/balkongdörrarna... tror ja iaf..de har att varit in här iaf..gardinerna satt snurrad på gardinstången när jag kom hem...men har inte sett nått vad dom har gjort (har ju dragit så förbannat kallt vid dörren.. å det var ju det som d inte skulle göra..var ju därför vi renovera alla fönster/dörrar).. ja får väl hoppas att det blir en förbättring nu.. vill inte gå runt å frysa heller.. =P






Kommentarer
Carolina

Vet inte om de varit hos mig. Märkte inget iaf. =S

2009-01-27 @ 12:11:00
URL: http://carolinatannestahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0