Söndag...

..i fredags satt jag själv té klockan 22.30 (ca).. då hörde Magda av sig.. hon hade kommit hem från Stockholm, så jag gick upp té henne å tarja.. =)
Vid 1-tiden kom Grumer &:co hem så jag gick över té han.. där satt vi en stund å tarja,sen gick vi bort té Tjabo (huset) å kolla på när han höll på å fixa listerna..  =)
Kom i säng när klockan var 5.. =P
Sen på lördan var det inte en lugnt stund..börja tvätta vid 16 å då börja hockeymatchen (FBK - Timrå).. så jag slängde i maskinerna sen sprang jag upp té Jonas å kolla på matchen..där var även: Cissi, JuliaRoger, Grumer å Jolla..
Även Magda kika in en sväng.. =)
Färjestad vann med 6-3!!  =D
Annars så var det lugnt igår kväll, låg på soffan å kolla på tv... hade inte så mycket ork å va social mot nån... =P






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0