Äntligen... =)

..igår var det ju äntligen fredag..!  =)
Har ju längtat till den dagen.. eftersom jag skulle hämta
min katt.. å han é ju så sööt! =)
Gizmo ska han få heta!
Gick bra när vi hämta han igår..han skrek lite i bilen, men somna ganska snabbt..
sen när vi kom hem kolla han runt lite i lägenheten..åt lite mat å hoppa upp
i soffan å la sig å sov.. så det gick mycket bättre än va jag trodde..
Jag hade tänkt mig att han skulle gömma sig under soffan å skrika, men
icke..en rikktig tuffing.. =)
Å riktigt kelgo är han oxå..inatt har han sovit ilag med oss i sängen..
vakna 1:a gången vid 03.30 att nån var i ansiktet å knuffa på mig..
då var han kelgo..men det dröjde inte länge förräns han somna igen..
sen väckte han oss vid 7-tiden imorse å ville gosa lite mer..
trodde jag skulle få gå upp då, men han la sig å sov igen.. så vi sov iaf till
klockan 11 imorse.. =)
Idag lär det väl dyka in lite folk för att kika på han.. hade även lite folk här igår..
Stefan, Adde, Mamma å Pappa kom hit..även Carro å Magda kika in en snabbis.. =)















Kommentarer
fia

GODING DA!!! =) Fint namn du valde gumman :) Vi har pratat om att våran hund ska heta så....i framtiden då ra =)

Din lilla Gizmo ser ut att trivas utomordentligt bra :) puss

2009-07-11 @ 13:20:57
Anna

Tack gumz!

Jasså har ni? =)

Ja det är ett gulligt namn.. ;)

Ja han verkar trivas iaf.. =)

Ni får komma å hälsa på nån dag!



Pözz

2009-07-11 @ 15:07:24
URL: http://annap3.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0