Full rulle..igår..

...igår var det en massa folk här för å kolla på lilla Gizmo.. <3
Först kom mamma å Maria hit när de hade lunch..tog med sig
lite kaffe bröd så jag bjöd dom på kaffe... 
Sen så var jag å Gizmo själva en liten stund..passa på å få i mig mat.(.å tur var väl det)..
Senare kom Martina, Daniel, Cissi, Forsberg, Julia & Magda..
Blev mera kaffe... på kvällen dök Grumer, Jonas, Martin, Stefan & Adde in oxå..
Kan säga att jag var ganska så slut när alla hade åkt.. =P
(väldigt tarjigt  =P  )
Adrian stanna ju kvar här eftersom han sov över här inatt... =)
Så igår kväll spela vi "Vem där?" å kolla på "Lejon Kungen".. sen somna Adde..
Själv hade jag svårare för å somna.. va väl "nån" (nämner inget namn) som drog igång stereon
i bôtt i typ några sekunder..så det skaka i fönstrena i sovrummet till å med (å de ligger ju åt andra
hållet).. sen blev det tyst en stund, sen samma sak igen.. jag vet att jag inte ska klaga egentligen
eftersom man själv har spelat mycket å högt emellanåt...men varför ha de här små sekunderna..
har man fest spela musik hela tiden då för f*n å inte små snutter emellanåt så man skvätter
*irriterad*... å vrid ner basen!!
Jag hade nog inte brytt mig lika mycket om inte Adde varit här, men nu var han det
å som tur va vakna han inte iaf...!
Kan ju säga att jag va ganska så sugen på å ge igen när vi gick upp klockan 7 imorse..*hehe*.. =P



Gizmo ligger på "Mormors" arm  =)


<3


Cissi & Julia   <3


Martina


Adde & Gizmo


Världens sötaste! <3



Kommentarer
Martina

Goooing =D

2009-07-12 @ 19:01:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0