Lördá

...igår kväll kom mamms, papps å Adde hit.. de skulle än en gång
hjälpa mig å installera tvättmaskinen, men så klart var det en grej
som inte passa, så imorrn kommer nog Andreas hit å hjälper mig..*snällt*.. =)
Annars var det lugnt igår, vi käka tacos å tog nån öl.. sen la jag mig å kolla
på två avsnitt av "Harpers island"...blev även 2 avsnitt till imorse.. svårt å slita
sig ifrån den, är ju så spännande.. nu har jag bara  avsnitt kvar å kolla på så har jag
sett alla 13 avsnitten.. ;P

Har inte så många planer för denna dagen, få se va man känner å orkar för sen..
funderar på om jag ska gå upp på vinden å få lite ordning, kanske hittar nån
tom kartong som jag kan lägga saker i som jag inte använder..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0