Flytt..

...imorrn ska jag té HSB å skriva på papper för uppsägning
av min lägenhet.. men flyttar inte så långt, bara en trappa upp! =P
Ska ta över Carros lägenhet när hon tänker lämna oss..
Anledningen att jag tar hennes lägenhet är ju för hon har en stor balkong..
Kommer sakna dig Gumman!  =,(
Tur att du inte flyttar allt för långt.. Kommer té Karlstad å hälsar på dig..
å du är alltid välkommen hit! ;)

Gött, nu är man ledig resten av veckan.. =)
Kul å jobba,men det har varit ganska jobbigt å sitta
i en bil flera timmar i denna värmen som vi har nu..  ;P
Ska även inhandla lite grejer imorrn.. vad får ni reda på om si sådär
nästa helg lr nått... ;P
*hehe*




*Best Friends*  <3


Kommentarer
Carolina

Jag kommer allt o hälsa på. Och då måsete jag få sova hos dig! =) Kommer sakna er allihop, spec dig gumman!! =(

He, he...jag vet vad det är... tihi



Puss o kram!!

2009-07-01 @ 07:10:50
Anna

Ja självklart får du sova hos mig vettu! =)

Ja jag längtar lite nu.. hade inte alla saker jag ville ha..hmm, får nog kika lite i Sunne oxå.. ;)

2009-07-01 @ 15:34:25
URL: http://annap3.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0