Home

...precis kommit hem från Kil..
Åkte nästan direkt efter jobbet,  var hem först å bytte kläder
sen drog jag iväg dit..var té mormors lägenhet å plocka lite..
mamma åkte dit tidigare, så jag tog egen bil dit...
mötte upp Åsa utanför på parkeringen.. jösses va konstigt det
kändes å va där inne å inte mormor va där.. känns som man inte
riktigt har fattat att hon är borta än... kändes som att vi typ hjälpte henne
å flytta lr nått å hon inte va hemma..riktigt skum känsla...
Fick med mig lite minnessaker hem iaf... efter att vi vart där så tog jag med
mig Åsa té Pekås för å handla lite grejer inför helgen, sen åkte vi å köpte
oss mat som vi tog med oss hem té henne..fick även en kopp kaffe innan
jag åkte... så nu har jag fått se hennes nya lägenhet oxå...var väl ett tag sen
hon flytta dit, men man är ju inte där så ofta å hälsar på..*tyvärr*...
Nä nu ska jag lägga huvudet på kudden å sova..snart dax å gå upp igen..
...*tlött*.... Zzzzz....  =P









 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0