Soligt väder även idag =)

Idag har det varit jätte varmt ute oxå..*gött*..
Men är lite nervös över min "solbränna".. känns som att
min högra arm har fått lite mer färg än den vänstra..beror väl på att
man har den mer i solen när man jobbar...är ju den armen som åker ut genom
rutan när man slänger i posten i lådorna..*haha*...jäjä..får väl
fixa té den nån gång om det går.. ;P
Får väl hålla vänster sida i solen på frittiden.. =P
Imorrn är sista dagen som jag övar på den nya linjen, på tor ska jag köra
där själv.. känns lite nervöst, men det ordnar sig nog.. ;)
På fredag blir ingen rolig dag..då blir det begravning för mormor.. =(
Usch vill inte ens tänka på det... *snyft*...









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0