Hockeyn..

..i lördags var vi ju som sagt på hockey té LLA.. blev 3 bilar dit..
i våran bil var det jag, Cissi, Carro å Magda..bara girls... =)
..fasiken var kul det var..korka upp 1:a ölen vid 12.30..*haha'*... =)
Cissi kika hit strax efter 13... spela lite "Boogie Superstar"..eller rättare sagt, det var väl jag som spela
(dansa)...*hehe*..
Strax efter 14 drog vi alla iväg... va mycket folk, å tror jag inte har skrattat så mycket på en dag som jag å Cissi
gjorde.. tyvärr så tappa vi bort Carro å Magda i klacken, de hamna längre bort.. =S
Men vi fick tag på dom i pauserna, så vi fick låna bil-nyckeln å springa té bilen å dricka lite mer öla.. =)
Efter hockeyn blev det pizza å sen hem té Munket..var hem té Jenny å Peter å kolla på Melodifestivalen..







Kommentarer
Carolina

Fina töser!!! Pusss!

2009-03-11 @ 15:14:19
URL: http://carolinatannestahl.blogg.se/
fia

håller mä Carro :) mycket fina töser :) kramz

2009-03-12 @ 12:42:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0