Birthday

...idag fyller jag 25.. ;P
Kan väl inte säga att det har varit den roligaste födelsedagen i mitt liv nö..
pappa ringde klockan halv 6 imorse å tala om att de var i Karlstad sjukhus
té mormor, som hade blivit sämre under natten, så de hade åkt nån gång efter
klockan 2 inatt... men under dagen har hon blivit lite bättre, men de på sjukhuset sa
att det här dygnet så är det riskzon..(lr va man säger)..
Har varit en aning depp idag kan man säga.. =(
Hoppas att hon blir bättre!!  <3
Har iaf haft besök av mina kära vänner idag...Jonas, Cissi, Forsberg å Julia
och Carro va hit på kaffe å tårta förut..senare kika Magda, Tjabo, Jenny å Erik in
en sväng oxå! =)
I present har jag fått blommor & en sodastream (av Jonas)..
Nu ska vi snart äta lite mat, så får vi se vad man orkar hitta på mé sen..imorrn
är man ju ledig...


Kommentarer
fia

Ja hoppas verkligen att Eva blir bättre,håller tummar o tår,o tänker på er <3



STORT GRATTIS igen vännen :)



Love you! Kramar!!

2009-05-20 @ 20:10:00
Anna

Tack så mycké Gumman! <3



Pözz

2009-05-20 @ 21:03:27
URL: http://annap3.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0