Kalas..

Idag är det ingé vidare väder ute...regn, sol, regn, sol..osv.. =(
Men då kan man ju slappa med ett gött samvete.. =P
Ska försöka få mig nått å äta nu..strax före 16 kommer Camilla å hämtar mig
å så ska vi hämta Carro på hennes jobb, sen drar vi hem té Madde
för å fira henne på 25-års- dan (hon fyllde ju den 3:e Maj)...synd att det inte passa
för Kristoffer å följa med oss oxå..men det är väl så, kan väl inte passa alla
på en gång..*tyvärr*...nästa vecka fyller ju Camilla å veckan därpå fyller
nån mer..har glömt bort vem det var!  ;P




Jag & Madde


Kommentarer
fia

Ja vet vem d ä =) Dä ä du gumman =) Tur att ja påminner dej =) hahaha

2009-05-10 @ 17:37:45
Carolina

Tack för att du påminner mig! Höll ju på att glömma mammas födelsedag! :p

2009-05-10 @ 20:09:15
URL: http://carolinatannestahl.blogg.se/
Anna

Fia: Nä det vet jag ittna om..håller nog med Carro där faktiskt..att det är hennes mammas birthday! ;P

hihi



Puzz på er!

2009-05-10 @ 21:02:41
URL: http://annap3.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0