Ledig

...idag låg jag kvar länge i sängen, ända té klockan 12.. *gött*...
Mamma ringde vid den tiden å tala om att de var hemma en sväng,
skulle åka tebax té klockan 15.. är väl svängigt fortfarande med mormor.. =(
Skulle gärna vilja träffa henne, men jag vet inte om jag pallar d.. gillar inte
sjukhus..minns när farmor låg på sjukhuset innan hon dog, å det var ingé vidare..
räcker väl mé att jag går in i rummet å ser henne, så bryter man ihop..
å det är väl inte så kul för henne å se heller... om hon ens känner igen mig.. =(
Önskar att man var starkare på det viset..men det är jag inte..  =(

Väntar på att Jenny å Peter ska komma hit snart på kaffe å tårta..få
se om det dyker in nån mer.. 

På lördan ska jag ju på fest med jobbet..skulle träffas redan klockan 14..
Få se va de har för planer...ska ju ha med oss massa saker t ex: knutmask,
hink, kamera, handduk, ryggsäck, kapsylöppnare m.m... *haha*.. oj oj oj..
Sen blir det väl att man hamnar på Kolsnäs senare under kvällen, är ju premiär där
"Lasse Stefanz".. =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0