Lördag..

Såg aldrig klart på hockeyn igår..somna visst i soffan..*skräll*.. =P
Men jag missa väl inte så mycké..Sverige förlora ju.. =(
Idag vakna jag tidigt, klockan var nog 7 lr nått sånt, somna iaf om, sen
gick jag upp vid 10.30...kolla lite på tv..å nu har jag städat lite...har tagit tag i garderoben
som jag tänkt så många dagar att jag skulle ha gjort, men inte orkat...
Få se hur längé det går tills det blir rotigt igen..blir väl té nästa gång man
ska ut...blir alltid så... =P
Sen har jag tagit tag i alla papper man har å satt i pärmar..nått som man
oxå måste försöka va bättre på så man slipper ta allt sen.. ingen ordning på mig..*hehe*...
Nä nu ska jag städa lite här vid datorn oxå...

see ya!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0