Lördags..

...tog jag mig iväg på jobbarfesten.. å jag hade så himla kul.. =)
Har nog inte haft så kul på.. ja jag vet inte hur länge som helst!
Börja med att vi möttes upp vid chefen vid 14-tiden..
Sen delades vi upp i 3 olika lag... å vi hade viss tid på oss
å göra massa saker å samla poäng..å allt skulle fotograferas
med kameran som bildbevis.. =)
Det var saker som t ex: Gå in i en affär & handla nått med en knutmask
på sig..*haha*... ska bli kul å få se alla kort framöver.. =)
Avsluta kvällen med å grilla...Åkte nog därifrån vid 23-tiden...
Hämta upp Carro mfl sen drog vi  té Kolsnäs, där jag oxå hade kul!
Var så skönt å få träffa folk och få tänka på annat!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0