Mors dag!

Grattis till alla er som är mammor..å speciellt min mamma! ;)
Idag är det eran dag!

Sitter i Mjönäs nu, har firat mamma, men hon jobbar denna helg
så vi fick träffa henne förut när hon kom hem på lunchen...

Annars är det lite segt idag.. blev Fridolf igår kväll..
Men oj va kul jag hade.. Var kul att Jenny va mé ut oxå.. händer
ju inte så ofta nu för tiden... Var mycket folk ute oxå... =)

Nä nu ska jag snart gå ut å steka i solen..*igen*...sitter å är så hungrig...
Jag å Jonas skulle beställa hemkörning av pizza, men tydligen så hade
de inte hemkörning förräns vid 17.00 (brukar ju va 16.00)...  =S




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0