R.I.P Mormor! <3

..Usch idag har varit en hemsk dag.. Pappa ringde vid 12-tiden
å berätta att mormor gått bort.. =(
Var dessutom på jobbet så gjorde ju inte saken bättre..men jag bet ihop
å klara mig tills jag kom hem, då rann alla känslor ur mig..
Hon hade somnat in strax efter 9 imorse... känns bra att pappa, mamma å
hennes syskon va där när det hände, så hon inte var ensam...
Men saknaden känns stor..Du kommer alltid finnas i våran hjärtan!! <3

Tack mina kära vänner som ställt upp för mig idag!
Ni är Guld värda!!  <3





Kommentarer
fia

Finns alltid här vettu gumsan!! pösss

2009-05-23 @ 19:28:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0