Sommar

Idag har det varit riktigt sommarväder..helt underbart! =D
Jag, Cissi, Forsberg å Julia gick runt 11.30 té Forsnäs
å kolla på företags-brändbollen.. =)
Va där té strax efter 14.00..sen åkte jag  té Mjönäs
å sola lite... Stefan å Adde kom oxå dit.. å Adde hade fått tag på nån ny
vattenpistol, så det blev vattenkrig..*again*..  haha... =)
Kom hem för ungefär en timme sen.. sitter med hårfärg i håret nu som jag slängt i..
snart dax å skölja ur det..ska bli intressant å se om det blev bra..
1:a gången jag haft i hårfärg helt själv..annars brukar ju alltid nån annan
få hjälpa mig.. =P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0