Till slut så...

OJ vilken dag igår.. Petra satt å kolla på Blocket åt mig efter Takida biljetter,
så ringde jag på de som dök upp..men så klart hade nån hunnit ringa sekunderna
innan.. =(
Så höll vi på i stort sett hela dagen... så igår kväll hade jag i stort sett
gett upp...hade fixat till mig lite ifall att det skulle dyka upp nån mer...
och det gjorde det..kl 19.15 hade nån lagt in 2 biljetter..
så jag skynda mig å ringa Tony & Petra för å kolla att de inte redan hade åkt..
å det hade de inte, så jag skynda mig å ringa han med biljetterna...
Och jag var den första som ringde..*JUBLA*..=)
så jag sa té han att jag ville ha båda (té mig å Helen)..
Så det ordnade sig iaf té slut...Hade en riktigt kul ikväll igår...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0