8 dagar senare..

..va visst 8 dar sen jag blogga sist.. :P
Har varken haft ork lr lust.. kan ju säga att lite av denna "oturen"har förföljt mig..
mer än så orkar jag inte gå in på... tänkte skriva om lite trevligare saker man gjort sen sist..
Nu under veckan t ex.. i måndags gjorde jag 1:a kvälls-passet på jobbet helt själv..
Gick rätt så bra (tror ja..)  =P
Va en hel dag..börja klockan 7.00 å sluta ca 19.00 (hade ju självklart rast emellan 13.30 - 15.00)
..annars har jag umgåtts med mina älskade vänner under veckan.. i Torsdags va Annica hit
å klippte mitt hår (va på tiden kan man lugnt säga)..även Cissi å Julia va hit en sväng.. senare på kvällen så va
jag hem té Madde å kika på en klätterställning té katter..hennes katt brydde sig inte om den längre
så hon va snäll å tänkte på mig.. så denna blev det att jag tog med mig hem.. å tur va väl det.. Gizmo
älskar den! =D
Helgen har varit heel lugn.. i fredags var jag så trött, kolla lite på "Idol" sen somna jag vid 23-tiden
Igår (lör) va Adde å pappa hit en sväng.. sen efter att de åkt kika Martina bort på kaffe..
å efter henne kom Petra.. =D
På kvällen skjutsa jag Magda té Orrvägen, hon skulle dit på fest.. sen åkte jag hem å kolla på en film å sov..
Ja så nu är det söndag *igen*.. få se va dagen har att erbjuda.. ;)

Hoppas ni haft en bra helg mina kära vänner! <3











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0