Arg..

upptäckte precis att Gizmo har varit på tapeten i köket å rivit av några bitar på
bården... fick göra mitt bästa å limma fast dom tebax.. förhoppningsvis
så syns det inte så väl.. men kan ju säga att jag inte é så glad på han just nu.. =(
självklart var han tvungen å ge sig på den nyaste tapeten i hela lägenheten...
Nä imorrn ska jag släppa ut han på utsidan när jag kommer hem från jobbet..
så får han springa av sig på utsidan!! ;P
Har inte blitt att jag släppt ut han när jag kommit hem de här dagarna, eftersom
det är mörkt ute... men han ska väl lära sig å va ute i mörker oxå...
Nä nu ska jag krypa ner i sängen å se på "True blood"... =)





*Natti Natti*


Kommentarer
Carolina

Nej, inte kökstapeten...vad synd... =(

2009-10-29 @ 12:28:02
URL: http://carolinatannestahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0