Full rulle..

... efter att ha jobbat 2 heldagar (mån & tis 7-19) plus idag (8-15.50), så
har jag börjat flytta lite grejer nu.. mamma va snäll å hjälpte mig..
Har bara burit upp köksgrejer som jag inte behöver just nu..
imorrn får det bli mera..kom ju hem lite senare idag eftersom vi sovit
i Sunne sen i söndags, så jag var ju tvungen att packa alla grejer jag skulle ha med mig hem därifrån,
å sen té ICA här i M-fors för å handla å hämta några bananlådor (å bära grejerna i)...
Imorrn får det bli å packa ner saker från hyllan i tv-rummet, å bära upp mer saker som inte används
dagligen... för té helgen går det stora lastet.. =)
Nä nu ska jag se på "True blood"

*Hej Svejs!* =)


Kommentarer
Carolina

Va städningen ok? =)

2009-09-17 @ 14:14:10
URL: http://carolinatannestahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0