Lördag kväll..

...idag har jag haft besök av Johanna, Joel å lilla Erik (som de va barnvakt åt).. =)
Vet inte hur längesen det var jag såg henne sist.. men det va på tiden nu iaf.. ;)
Hoppas vi ses snart igen Gumman! <3

Annars har jag plockat lite i lägenheten.. sen på kvällen kom mamms å papps hit,
bjöd dom på "Räkbakelser".. =)
Lite senare kika även Camilla bort en sväng.. =)
Henne ser man inte heller så ofta nu för tiden.. tråkigt men sant... måste vi ändra på.. ;)
Är en ganska så lugn kväll, har väl tagit mig nån öl... Får nog bli en film snart tror ja.. =)

Imorrn får det bli té å städa ur det sista i gamla lägenhet.. va ju meningen att vi skulle
ta det idag, men vi flytta fram det till imorrn istället! ;P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0