Oflyt..

...min vanliga OTUR så när vi flytta upp grejer igår, så börja det ryka ur
kyl/frysen... =(
Så det é väl bara té å köpa en ny.. (hur jag ska ha råd med det vet jag inte.. men jaja)
Annars var det väl meningen att vi skulle ha bärt upp det mesta av de stora sakerna
(soffa, tv, säng m.m..) men det gick ju inte sen.. lukta så äckligt av röken så det
kunde vi ju inte ligga i... så nu står bara hyllan där uppe..å massa annat smått da...
Nu hoppas jag inte nått mer går sönder..då vet jag inte va jag gör! =P


Kommentarer
fia

men va dryygt :(

2009-09-19 @ 15:22:04
Carolina

Fattar inte vad det kan va för fel...?????????? Skumt...tråkigt... =( Hoppas det känns bra med flytten annars! =) Kraaaam!

2009-09-20 @ 00:37:38
URL: http://carolinatannestahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0