Aj!

...hitta min spikmatta förut när jag städa.. =)
..köpte den nån gång innan jul å fortfarande inte testan den, så det
tänkte jag att jag skulle göra.. jomen visst, upptäckte att man först å främst inte ska
va i samma rum som Gizmo, för han trodde väl att jag lekte mé han lr nått..
...han anföll mig å bet mig i armen iaf precis när jag lagt ner mig..fort upp igen
å stängde in mig i sovrummet för å testa igen..men kom fram té att
jag inte orka slappna av..
.... får väl försöka testa igen en annan dag när man har mer tid..
..Å ja resultatet va väl att jag fick en illröd rygg.. *haha*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0