DH kväll =)


Precis kommit hem från myskväll mé mina girls  <3 .. denna gången
va vi hemma hos Petra.. =)
...å fy bubblan vilket pissväder det är ute nu då..
...mörkt å regn blandat mé lite snö plus att det é kallt...*brr*..
..Fryser, så d får bli å sova mé 2 täcken inatt tror ja, annars får jag leta fram pyjamasen..*haha*.. ;P
...stackars Fia som fick cykla hem från Petra ikväll (men erbjöd henne skjuts hem,
men det gick hon inte mé på..) ... =/
Har iaf checkat mé henne så hon kommit hem.. ;)

Nä nu får jag släpa mina ben bort té sängen (har bara haft lite träningsvärk
i benen efter springturen igår..får hoppas att det inte kommer imorrn istället.. =O
tänkte jag skulle få mé mig Martina ut imorrn på en springtur.. om nu det inte fortfarande
regnar)...  ;P


*Natti*





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0