*Glad Påsk*

...jätte härligt väder ute nu juh.. =)
Jag å Gizmo har varit på utsidan å fått frisk luft, har tyckt så
synd om han när han suttit i köksfönstret å kollat ut.. men har inte vågat släppa
ut han riktigt än heller pga kastreringen, de sa till mig att jag skulle hålla han inne så..
Men kan ju inte direkt påstå att det é så mysigt på utsidan heller nu..
massa j*vla hundbajs överallt..tycker inte man ska skaffa sig hund om man
inte orkar plocka bort bajsen efter dom.. det som göms i snö
kommer upp i tö ifall ni inte visste d!!..*Grr*.. =P
Så nu har jag fått ur mig lite ilska.. =P
*Haha*
Dax å göra sig iordning för fest nu..
Vi ses väl i dimman!?  ;)



Gizmo



lipar..?  =)



Kommentarer
Carolina

Såg dig aldrig i dimman. ;)

2010-04-04 @ 10:46:01
URL: http://carolinatannestahl.blogg.se/
Anna

Nää jag såg inte dig heller.. =(

Hoppas ni hade kul igår iaf! =)

2010-04-04 @ 13:52:41
URL: http://annap3.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0