Grillpremiär..

...igår kväll var det Grillpremiär hemma hos Tony.. =)
Va jätte fint väder ute, men dock lite väl kallt när vi skulle äta så vi
fick sitta inne.. =P
Blev även efterrätt..grillad banan mé choklad..*mums*.. =)
Kul att även Micke, Erika, Benjamin, Cissi, Foppa å Julia
va mé å grilla..de gick hem strax efteråt eftersom barna skulle sova,
men vi andra festa vidare å hamna senare på Fridolf.. =)
..kom nog dit lite väl tidigt.. inte mycket folk alls, å som vanligt va
vi först på dansgolvet..*haha*.. men en stund senare ramla det
in mera folk.. kul kväll å mé Tjabo som DJ kan det väl
inte bli bättre.. ;)
Avsluta kvällen mé efterfest hemma hos Tony..
Och Martin hade med sig gitarren som vanligt.. =P
Gick å la mig 6 imorse, så ja, jag har sovit rätt länge idag..*haha*  =P

*Tack för en trevlig kväll my friends*  <3



Söta Benjamin



Mike



Jag & Martina



Amy va mé oxå



Erika



Petra



Julia & Cissi



Micke & Tony



Benjamin & Julia



*söta*



Tony & Petra



Jag & Martina



Grumer kika bort oxå



Tina



Petra & Jag



DJ Tjabo



På Fridolf



Trubaduren Martin



Även Tjabo stod för musiken


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0