Möte..

..nyss hemkommen från "Årsmöte" (HSB)..
..kul att så många kommer på dessa mötena tycker jag.. =P
..denna gången va vi 5 st av dem som bor här på bygget (plus resten av
styrelsen då..)..vart va resten..Hallå!? .. =P
Jaja, vi fick fler "Landgångar" å lotta ut.. ;P
Jag blev vald till nått mer  (inte en susning om va jag ska göra..*haha*)
Blir säkert bra.. ;P

..Annars har jag bara njutit av dagen, har varit underbart väder idag oxå.. =)
..Känns som allt går mycket lättare nu när man går mot ljusare tider.. =P
Man har ju en hel del saker å se fram emot oxå..
..Semester får jag när jag vill ha oxå..*jihoo*.. måste man planera in nått roligt å göra.. =)
Det blir min första riktiga semester, hela 4 veckor!!  =)






 



Kommentarer
fisan

när ska du erkänn att du går på dessa möta bar för o få smörgåstårta?? :P

TACK för i tisdags <3

PUSS!

2010-04-14 @ 23:27:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0