*Suck* =/

... å va man é duktig tycker ja..*not*..
..lyckats supa bort mitt "skärp" som jag hade på mig té
Fridolf i lördags.. vet att jag hade det på mig hela kvällen, upptäckte
när jag kom hem té Tony på efterfest att det va borta..
ringde Martin å fråga om det fanns
i bilen vilket det inte gjorde, å han till å mé kolla på utsidan Fridolf.. å igår va jag in té
Fridolf å fråga om de hittat nåt skärp (för Tjabo berätta att han lagt ett på bardisken
som han hittat på golvet innan han gick hem), å de sa att de hade hittat ett, men
han hitta det konstigt nog inte igår utan bad mig kika in senare, å igår hade
jag ju inte tid,så jag gick dit idag igen å fråga.. å ja va visar han upp för nått då..
ett helt annat skärp..kan ju säga att det va mer grått än svart.. *suck*..
Hmm, tycker det verka knepigt iaf.. verkar inte ha nån vidare
ordning på sakerna de hittar.. tycker man kan lägga undan saker man hittar
ifall ägarna dyker upp, sen om det går månader utan att nån frågar kan man
väl slänga bort det då..
Å ja som ni nog förstår så gilla jag det skärpet skarpt.. känns riktigt surt att
det é borta..  =(




Kommentarer
fia

men va tråkigt kaka :/

2010-04-27 @ 23:00:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0